Bij de herontwikkeling van een kantoorgebouw geven we een verouderd of leegstaand gebouw een nieuwe bestemming. We creëren een identiteit, die we omzetten naar een concept. Dit concept vertalen we vervolgens naar een ontwerp. En uit het ontwerp volgt een begroting, om het project uiteindelijk te realiseren. Zo brengen we een gebouw weer tot leven en halen we het weer terug in de markt.
Maar we gaan niet zomaar aan de slag. We beginnen met een grondig marktonderzoek. Welke mensen zullen dit gebouw gaan huren? Wat vinden zij belangrijk? Welke voorzieningen hebben zij nodig om hun werkzaamheden optimaal te ondersteunen?
En dat stopt niet bij de binnenruimtes. We nemen ook de buitenruimtes mee. Tuinen, sportfaciliteiten, alle elementen die nodig zijn om de juiste huurders te interesseren en te overtuigen, (her)ontwikkelen wij. Om zo tot een aantrekkelijk totaalconcept te komen dat als nieuw object in de markt gezet kan worden.
Daarbij is alles mogelijk, zowel qua bouwkundige als esthetische herontwikkeling. We creëren bijvoorbeeld graag extra meters. Of transformeren een single tenant-gebouw naar een multi tenant-gebouw, waarbij we gedeelde faciliteiten toevoegen. Dit resulteert in ruimtebesparing en lagere operationele kosten voor de individuele huurders.